
Masz pytania?
Tel.: 502 182 184
email: sklep@dywanydoprzedszkola.pl
Olivi - Dywany do przedszkola
Jana III Sobieskiego 5b
41-800 Zabrze
Pn-Pt: 10.00-17.00

Jeżeli masz problem z kupieniem dywanów do szkoły i przedszkola w naszym sklepie zapoznaj się z poniższymi informacjami
Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:
- Jak sprawdzić dostępność produktów?
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jakie występują formy dostawy?
- Ile zapłacę za przesyłkę?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
- Co to są kupony rabatowe?
- Co to jest przechowalnia?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Jak zmienić moje zamówienie?
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
- Gdzie jest moja przesyłka?
- Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
- Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Jest - możesz dokonać zakupu
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać telefonicznie: 502 182 184
- Na zamówienie – dotyczy produktów trudnopalnych. Możemy specjalnie dla Ciebie przygotować ten produkt. Zajmie to 5-14 dni roboczych. Zakupu dokonaj poprzez sklep lub skontaktuj się z nami telefonicznie: 502 182 184
- Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce.
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
» szczegółowy opis realizacji zamówień
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów dostawę zrealizuje jedna z firm kurierskich:
- DPD, K-EX, FedEx, DHL lub UPS
W przypadku gdy zamawiasz większą ilość towaru lub Twoja jednostka znajduje się w pobliżu naszej firmy dostawę zrealizujemy własnym transportem.
» szczegółowy opis form dostawy
Ile zapłacę za przesyłkę?
Dywany do jednostek oświatowo-wychowawczych dostarczamy bezpłatnie.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew do 14 dni po odebraniu towaru,
- przedpłata przelewem na nasze konto bankowe,
- przedpłata płatnością elektroniczną (przelew on-line) przy użyciu systemu PayU.
» szczegółowy opis form płatności
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Po wcześniejszym umówieniu możecie Państwo odebrać zakupione dywany w naszym magazynie w Zabrzu na ul. Sobieskiego 5B.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
W naszym sklepie zakupu mogą dokonać tylko jednostki oświatowo-wychowawcze (państwowe oraz prywatne), tj. przedszkola, szkoły, żłobki oraz jednostki budżetowe dokonujące zakupu dla wymienionych wcześniej. Na zakupione w naszym sklepie produkty zawsze wystawiamy fakturę VAT.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 502 182 184.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 502 182 184.
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Nie, produkty w naszym sklepie nie są objęte gwarancją producenta. Produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu objęte są rękojmią trwającą 12 miesięcy od momentu dostarczenia towaru do klienta. Informację o czasie rękojmi znajdziesz w opisie każdego produktu
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 502 182 184.
W przypadku uszkodzenia paczki mają Państwo prawo żądać od pracownika dostawcy protokołu szkody.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji zapoznaj się z naszą procedurą zgłaszania reklamacji.
» szczegółowa procedura reklamacji
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, prawo zwrotu przysługuje jedynie konsumentom, czyli osobom prywatnym. Niestety firmy dokonujące zakupu do celów związanych z działalnością nie mają prawa zwrotu.