Częste pytania

Jeżeli masz problem z kupieniem dywanów do szkoły i przedszkola w naszym sklepie zapoznaj się z poniższymi informacjami

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 


  

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Jest - możesz dokonać zakupu
  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać telefonicznie: 502 182 184
  • Na zamówienie – dotyczy produktów, które musimy dla  Ciebie sprowadzić (w przypadku, gdy nie będzie to możliwe poinformujemy Cię o tym niezwłocznie). Zakupu dokonaj poprzez sklep lub skontaktuj się z nami telefonicznie: 502 182 184
  • Spodziewana dostawa – oczekujemy na dostawę / produkt będzie dostępny już wkrótce.

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów dostawę zrealizuje firma kurierska:

  • DPD

W przypadku gdy zamawiasz dywany w dużym rozmiarze dostawę zrealizujemy własnym transportem.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Dywany na terenie Polski dostarczamy bezpłatnie. 

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew do 14 dni po odebraniu towaru,
  • przedpłata przelewem na nasze konto bankowe,
  • pobranie -płatność gotówką przy odbiorze

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Po wcześniejszym umówieniu możecie Państwo odebrać zakupione dywany w naszym magazynie w Zabrzu: Hurtownia Dywanów AJP , ul. Jana III Sobieskiego 5B , 41-800 Zabrze

 


 

  

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

W naszym sklepie zakupu mogą dokonać  jednostki oświatowo-wychowawcze (państwowe oraz prywatne), tj. przedszkola, szkoły, żłobki oraz jednostki budżetowe dokonujące zakupu dla wymienionych wcześniej oraz osoby prywatne (konsumenci) Na zakupione w naszym sklepie produkty zawsze wystawiamy fakturę VAT.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 502 182 184.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 502 182 184.

 


  

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Nie, produkty w naszym sklepie nie są objęte gwarancją producenta. Produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu objęte są rękojmią trwającą 12 lub 24 miesięcy od momentu dostarczenia towaru do klienta. Informację o czasie rękojmi znajdziesz w opisie każdego produktu

 

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 502 182 184.

W przypadku uszkodzenia paczki mają Państwo prawo żądać od pracownika dostawcy protokołu szkody.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji zapoznaj się z naszą procedurą zgłaszania reklamacji opisaną szczegółowo w Regulaminie sklepu.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdują się w Regulaminie sklepu.

Pamiętaj, że dywany ze względu na swój gabaryt mogą posiadać wysokie koszty zwrotu i nie być obsługiwane przez standardowe firmy kurierskie.

» szczegóły dotyczące zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl