Jeżeli masz problem z kupieniem dywanów do szkoły i przedszkola w naszym sklepie zapoznaj się z poniższymi informacjami
Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:
- Jak sprawdzić dostępność produktów?
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jakie występują formy dostawy?
- Ile zapłacę za przesyłkę?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
- Co to są kupony rabatowe?
- Co to jest przechowalnia?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Jak zmienić moje zamówienie?
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
- Gdzie jest moja przesyłka?
- Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
- Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Jest - możesz dokonać zakupu
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać telefonicznie: 502 182 184
- Na zamówienie – dotyczy produktów, które musimy dla Ciebie sprowadzić (w przypadku, gdy nie będzie to możliwe poinformujemy Cię o tym niezwłocznie). Zakupu dokonaj poprzez sklep lub skontaktuj się z nami telefonicznie: 502 182 184
- Spodziewana dostawa – oczekujemy na dostawę / produkt będzie dostępny już wkrótce.
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
» szczegółowy opis realizacji zamówień
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów dostawę zrealizuje firma kurierska:
- DPD
W przypadku gdy zamawiasz dywany w dużym rozmiarze dostawę zrealizujemy własnym transportem.
» szczegółowy opis form dostawy
Ile zapłacę za przesyłkę?
Dywany na terenie Polski dostarczamy bezpłatnie.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew do 14 dni po odebraniu towaru,
- przedpłata przelewem na nasze konto bankowe,
- pobranie -płatność gotówką przy odbiorze
» szczegółowy opis form płatności
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Po wcześniejszym umówieniu możecie Państwo odebrać zakupione dywany w naszym magazynie w Zabrzu: Hurtownia Dywanów AJP , ul. Jana III Sobieskiego 5B , 41-800 Zabrze
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
W naszym sklepie zakupu mogą dokonać jednostki oświatowo-wychowawcze (państwowe oraz prywatne), tj. przedszkola, szkoły, żłobki oraz jednostki budżetowe dokonujące zakupu dla wymienionych wcześniej oraz osoby prywatne (konsumenci) Na zakupione w naszym sklepie produkty zawsze wystawiamy fakturę VAT.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 502 182 184.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 502 182 184.
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Nie, produkty w naszym sklepie nie są objęte gwarancją producenta. Produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu objęte są rękojmią trwającą 12 lub 24 miesięcy od momentu dostarczenia towaru do klienta. Informację o czasie rękojmi znajdziesz w opisie każdego produktu
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 502 182 184.
W przypadku uszkodzenia paczki mają Państwo prawo żądać od pracownika dostawcy protokołu szkody.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji zapoznaj się z naszą procedurą zgłaszania reklamacji opisaną szczegółowo w Regulaminie sklepu.
» szczegółowa procedura reklamacji
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdują się w Regulaminie sklepu.
Pamiętaj, że dywany ze względu na swój gabaryt mogą posiadać wysokie koszty zwrotu i nie być obsługiwane przez standardowe firmy kurierskie.