Szybki kontakt

Masz pytania?

Tel.:

+48 502 182 184

email:

Sklep@dywanydoprzedszkola.pl

 

Olivi - Dywany do przedszkola

Hurtownia Dywanów AJP

Jana III Sosbieskiego 5b

41-800 Zabrze 

 

Pn-Pt: 10.00-17.00

Częste pytania

Jeżeli masz problem z kupieniem dywanów do szkoły i przedszkola w naszym sklepie zapoznaj się z poniższymi informacjami

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 


  

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Jest - możesz dokonać zakupu
  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać telefonicznie: 502 182 184
  • Na zamówienie – dotyczy produktów trudnopalnych. Możemy specjalnie dla Ciebie przygotować ten produkt. Zajmie to 5-14 dni roboczych. Zakupu dokonaj poprzez sklep lub skontaktuj się z nami telefonicznie: 502 182 184
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce.

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów dostawę zrealizuje jedna z firm kurierskich:

  • DPD, K-EX, FedEx, DHL lub UPS

W przypadku gdy zamawiasz większą ilość towaru lub Twoja jednostka znajduje się w pobliżu naszej firmy dostawę zrealizujemy własnym transportem.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Dywany do jednostek oświatowo-wychowawczych dostarczamy bezpłatnie. 

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew do 14 dni po odebraniu towaru,
  • przedpłata przelewem na nasze konto bankowe,
  • przedpłata płatnością elektroniczną (przelew on-line) przy użyciu systemu PayU.

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Po wcześniejszym umówieniu możecie Państwo odebrać zakupione dywany w naszym magazynie w Zabrzu na ul. Sobieskiego 5B.

 


 

  

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

W naszym sklepie zakupu mogą dokonać tylko jednostki oświatowo-wychowawcze (państwowe oraz prywatne), tj. przedszkola, szkoły, żłobki oraz jednostki budżetowe dokonujące zakupu dla wymienionych wcześniej. Na zakupione w naszym sklepie produkty zawsze wystawiamy fakturę VAT.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 502 182 184.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 502 182 184.

 


  

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Nie, produkty w naszym sklepie nie są objęte gwarancją producenta. Produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu objęte są rękojmią trwającą 12 miesięcy od momentu dostarczenia towaru do klienta. Informację o czasie rękojmi znajdziesz w opisie każdego produktu

» regulamin zakupów

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 502 182 184.

W przypadku uszkodzenia paczki mają Państwo prawo żądać od pracownika dostawcy protokołu szkody.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji zapoznaj się z naszą procedurą zgłaszania reklamacji.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, prawo zwrotu przysługuje jedynie konsumentom, czyli osobom prywatnym. Niestety firmy dokonujące zakupu do celów związanych z działalnością nie mają prawa zwrotu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl